mia-

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Mia - 4 maj 2012 13:37

Började i Ondags då vår Älskade Perlys lämnade oss. Han kommer verkligen att vara saknad. Min lille skitponny...

Hua

Bifogar en film från Elise och perlys sista dag tillsammans.


Sedan har Elise  ridit Sweetie. En mysig liten pålle som Elise blir mer o mer sugen på. Så nu ska hon test hoppa henne på söndag. Så ska vi fatta ett beslut sedan. Elise drömmer nu om att rida allsvenskan nästa år.


----

Hänger fortfarande inte riktigt med i min viktnedgång. Tror varenda morgon att jag lagt på mig 5 kilo. Hur nu det skulle vara möjligt med min diet.

Men men.

ca12kg är iallafall borta.Men har några till att ta. Innan OP.

bara 16 dagar kvar av mjölk drickande. Ska bli så underbart att få känna lite andra smaker. Jusst nu kan jag säga att det smakar skit i käften. Borstar tänderna som en galning. Även i bilen på jobbet hahaha.

men men har passerat halvtid av mitt flyt så nu ska det väl blir lättare o lättare... eller?


Jaja dags att åka till stallet. Ska mysa med både  Eddie och Druvan idag. Blir nog en bra dag.





Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards